dagens

dagens känsla: livet är härligt
dagens middag: linssoppa och fullkornsscones
dagens mail: från u med bilder på min nya släkting, så söt! ska spana in henne på söndag.
dagens sms: (från mor) Jag bara undrar. Ska det vara så här? Regn, regn, hård motvind och bara 10-12 grader? Eller är det så att vi har navigerat fel och är i norra ishavet istället för Stockhoms skärgård?
dagens goda nyhet: umgås med darling k på fredag kväll
dagens konstaterande nr 1: att gå runt och knacka dörr och försöka sälja fast telefoni-abonnemang måste vara helt värdelöst tråkigt
dagens konstaterande nr 2: mor och fars nya hem ger mig nästan samma (verkligen inte långt ifrån) känsla av frihet som jag får när jag är på torpet. 
dagens att göra: tvätta
dagens motion: löpträning i nya skorna!! så skönt det var att jogga, mycket roligare än simning.
dagens skiva: Verkligen med Kent


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback