Vansbro Tjejsim

I dag var det då dags för Vansbro Tjejsim, jag har ju varit något nervös och orolig över vattentempraturer och väder, men nu är det avklarat. Och det på tiden 26:00 minuter. Väldigt nöjd är jag. Och bra med våtdräkten gick det också. Och vad den värmde! Och det känns i kroppen nu, trött och mör, på ett skönt sätt. Lär ju garanterat ha träningsvärk i morgon. Och vädret då? Det var växlande molnighet, 20 grader i luften och 17,7 grader i vattnet.





Jag måste säga att det fasktiskt var mycket roligare än jag föreställt mig



Kommentarer
Postat av: Ann-So

Grattis gumman!! puss puss

2008-07-12 @ 22:15:16
Postat av: L

Gud va duktig du är! Jag är grymt impad! Jag badar knappt när jag är utomlands... ;) kram!

2008-07-12 @ 22:38:41
Postat av: Linda

Hej! Jag har följt din blogg nu i ungefär 5 månader, och som jag förstått så har du läst till sjuksköterska. Jag har själv blivit antagen nu i höst och tänkte om du ville hjälpa mig svara på några frågor. Är det jobbigt/mycket plugg hela tiden? Är det mycket engelska? och om det är mycket engelska, klarar man av uppgifterna även fast man är helt värdelös på engelska? Kan man få annan litteratur om de skulle behövas? Jag känner oro för att inte klara av engelskan nämnligen eftersom jag är riktigt värdelös på det. Jag skulle också gärna vilja veta lite mer om sjuksköterskeprogrammet på Mittuniversitetet, så du får gärna lämna några rader om hur det är att plugga till sjuksköterska! Det skulle kännas bättre om jag kunde få informationen av någon som läst där själv, och inte bara genom miun-hemsida. Hoppas att du har tips och svar på mina funderingar! MVH/Linda

2008-07-13 @ 12:23:53
Postat av: Sofie

Grattis vännen :-)

2008-07-13 @ 13:08:03
Postat av: Ville

Snyggt!

2008-07-14 @ 11:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback