14 maj.

Go morron!

I går blev min avdelingen återigen varslade om strejk. Jag hoppas verkligen att de kommer fram till ett avtal innan dess. Enda positiva är att jag numera kan det här med att strejka...

Helgen spenderades med kusin med familj. Mysigt, mysigt =) Det var ju också underbart väder i helgen. Spenderade många timmar på den ljuvliga balkongen. Så nu är jag inte lika vinterblek längre! Om jag någonsin ska köpa en lägenhet så ska det finnas balkong/uteplats.
Hann även med att springa både i söndags och i går. Det går ju rikigt bra det här. Lite trögt i början på rundan, men så snart andingen är i fas så går det ju som smort.

I går träffades jag, S o V. Det händer pinsamt sällan! Fikade och snackade skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback