23 maj.

Givetvis var det en förskylning jag hade i kroppen då jag inte varit på topp sen i måndags. Och i onsdags kväll bröt den ut på allvar. Så gårdagen spenderades mest famför tv'n, tittandes på såpor och film med snytpapper och halstabletter på armlängs avstånd. Sen kom min kusin U på besök. Så vi kunde vara förskylda tillsammans och gotta oss i allt gott man får äta när man är sjuk.
I dag är jag betydligt piggare men långt i från bra. På förmiddagen putsade U fönster och jag packade och tvättade. Skönt att få hjälp. Sen åkte vi in till stan och gick på Linnéträdgården och råkade få privatvisning av Linnémuseet. Sen lämna av U på station. Och pga förskylningen kunde jag inte gå på after work som jag planerat. Så här på min lediga dag. Så jag fortsätter att packa och packa.

Åh, köpte Margretheskålar idag =) så snygga, ser dem som en investering, precis som Tupperwareprylarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback