36:e strejkdagen

och tack för alla kommentarer, och från okända med. herregud. Älo, visste att NIN gjort hurt, men jag trodde det var de som gjort cover på JC! Shame on me!

jordens mest seglivade förskylning besitter min kropp i alla fall. är så less på att gå hemma nu. för hemma måste jag packa, och jag har ingen ork. och det gör mig stressad eftersom det ska flyttas i helgen. dessutom ser det ut som helvetet här. skitigt och rörigt, det värsta jag vet. ingen kul kombiantion, att jag inte orkar och att det är äckligt. känner mig lite som samlarna som var med i outsiders i kväll. bara går runt och flyttar på prylarna så att säga.

och på onsdag så är det extra kongress med vårdförbundet. hoppas så att det leder till något, för det är inte ett dugg spännande att strejka längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback