8 maj.

Ah, första och sista dagen på jobbet denna vecka. En riktig soft dag, jag har inte gjort många knop. Kunde kompa ut tidigare så jag kunde vara med på näst sista gången på kören. Det är så himla kul att vara med där. Ger hur mycket energi som helst!
I morgon ska jag göra det sista på mitt arbete med denna strejken. Sitta och rätta och ordna rapportkort. Både midre kul och ett väldigt räknande.

Ska gå till gymmet i morgon med. Har inte varit där sedan strejken bröt ut. Skönt att köra igenom kroppen. Så kanske man kan springa på söndag.

Fick också starnummret till vansbrosimmningen idag med. Nu är det liksom på riktigt.


Det är så himla underbart med alla dofter och färger som kommer nu på våren. Varje vår är jag lika förvånad, och lycklig! Jag har ju glömt bort hur gott det luktade med häggen och det nyklippta gräset


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback