9 maj.

Gick upp relativt tidigt idag. Det har ju varit lite si och så med det under strejken eftersom aktiviteterna varit på eftermiddagen... resten kan ni ju räkna ut. Men i dag var jag uppe halv åtta. Frukost och sen i väg och justera rapportkort. Sen direkt till gymmet där jag körde så svetten rann floder. Hem och duscha. Till ica för att handla förnödenheter till helgen när kusinvitamin med familj kommer. Städat har jag också gjort. Vill ju inte att kusinbarnet ska kravla i dammet direkt. Stackars. Sett p.s.i love you för andra gången. Första gången var det på bio med B. Vi bölade hela filmen igenom och jag var inte sämre idag. Det gör bara så fruktansvärt ont i hjärtat. Ja, typ min dag i korthet. Just det, balkongen, ljuvliga balkongen. Där solen bränner. Där har jag suttit också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback