blablabla

Den här våren har varit hektisk ur ett resande perspektiv. Jag har varit i Linköping tre gånger, Sundsvall en gång och Göteborg en gång. Även om jag är ledig i princip varje helg så känner jag nu att det ska bli skönt att inte resa något den närmaste månaden. Bara vara hemma på helgerna. I helgen som kommer nu får jag dessutom besök av kusin och sockerbiten. Mysigt!
Sen måste jag ju börja packa... uhu. Jag är så less på att flytta så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Sjätte gången på fyra år. Det är därför jag inte har några planer på att flytta hem till Linköping. Jag orkar inte flytta till en annan stad. Det är så mycket extra. Även om det är min älskade hemstad så är det inte som det varit. Det är ju alltid en process. Och jag har inte mer folk som jag umgås med där än jag har här. Så därför stannar jag kvar i Uppsala. Och jag trivs ju här.

Kommentarer
Postat av: Älo

Härligt att du trivs! Jag trivs i Stockholm också, men från och till. Just nu känner jag att jag verkligen vill ge jobbet en seriös chans.

Så skönt att se att du mår bra! Du har växt ungefär en meter på insidan sedan hösten -04!

Kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback