27 november.

Min fina farfar fyllde år i går, jag glömmer alltid bort att ringa den aktuella dagen. Likadant med mormor, men där hann det gå en hel vecka innan jag kom på att jag glömt ringa. Jag tänker faktiskt på dem den aktuella dagen...det är samtalen jag glömmer. Jaja, nu är han grattad per telefon och på lördag ska det ju firas på riktigt! Ska bli skönt o komma hem i helgen. Träffa darling K. Träffa mor, far, bror, faster, S, plastkusin, farmor o farfar.

För övrigt så har jag en fet bula mitt i pannan. Jag trodde nämligen jag utrustats med magiska krafter, och försökte gå rätt igenom sjuktdörren till ett varuhus. Sjutdörren i sig verkade vara lite seg, men segast var nog jag som bara dundrade rätt på. Lite i mina egna tankar kan man säga. Och skrattade gjorde jag när chocken lagt sig. Måste varit en syn!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack vännen, vad gullig du är! =)

Hur har du det, är allt bra?

Har du några planer för helgen min sköna?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback