Utmanad

Utmanad av Linda


Fyra arbeten jag har haft i mitt liv

- kioskbiträde
- Undersköterska
- plantskolearbetare
- Sjuksköterska

Fyra filmer jag kan se om och om igen
- Pretty Woman
- love actually
- Leagally Blonde
- Finding Nemo

Fyra städer jag har bott i
- Sundsvall
- Oslo
- Uppsala
- Linköping

Fyra teve-serier jag gärna ser
- Äntligen hemma
- Vänner
- Sen kväll med Luuk
- Roomservice

Fyra ställen jag vill åka till
- Island
- Fjällen
- New York
- Australien

Fyra webbsidor jag besöker dagligen
- google
- Facebook
- blogg.se
- corren

Fyra favoriträtter
- Fasters fisksoppa
- musselsoppa
- fasters indienspecial
- mariannes scampigryta

Fyra ställen där jag trivs
- där havsvinden blåser i håret
- björnstugan
- östergötland
- i goda vänners sällskap

Fyra personer jag utmanar
Emelie
Anna
Jennie
valfri frivillig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback