12 september.

I dag gick jag hem tidigare från jobbet. Det vore lögn att säga att jag är frisk. Skit också. Nu ska jag kurera mig hela helgen. För på måndag ska jag jobba igen. Finns inte tid att vara sjuk.

Tänkte faktiskt att jag skulle se på TV i kväll. Hör och häpna. Jag har sett på tv max 60 min sen jag kom hem från semestern. Däremot har jag avverkat Vänner säsong 6 och en film. Men ingen TV. Så vad är nu utbudet ikväll...?
Klockan 19: Dr Phil, Ensam mamma söker, Potkodmiljonären, Kulturnyheterna. Inget av intresse.
Klockan 20: Doobidoo, Sing A Long, En på miljonen, Meningen med livet. Kanske Sing A Long...
Klockan 21: Sahara, Aktuellt, Fiskedrag, The Island, Söderläge Inget av intresse



Helt värdelöst. Blir att leta upp en film i hyllan iaf. Eller läsa en bok. Eller Fokus.

Varför är inte kvinnor glada över andra kvinnos framgångar? Varför håller inte kvinnor varandra om ryggen, stöttar varandra, pushar varandra, håller ihop helt enkelt?

Kommentarer
Postat av: L

Men hjärtat det gör vi ju! Puss!

2008-09-12 @ 23:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback