16 september.

Det är mycket kurser och utbildningar nu. Förutom hälsocoachutbildningen så är det utbildningar till vanliga jobbet. I dag har jag varit på en kurs om schemaprogrammet, andra och sista dagen är på torsdag. Sen är jag grundutbildad på den fronten. ha. På hälsocoahutb. så fick vi ju själva ge oss små läxor för att minska stress i vardagen. Jag hade att jag skulle ställa upp skorna i skohyllan, hänga upp jackan och ha varje sak på sin plats. Det har faktiskt funkat förvånansvärt bra. Varje dag till och med. Och det är verkligen hur skönt som helst, det är ordning från början och det kostar inte mycket mer tid. Synd bara att jag inte kan vara lika "produktiv" med det vanliga plugget. Jag skyller allt på Mons Kallentoft. Är helt inne i hans bok nu. Kan inte sluta.

Hann också med en liten tur på stan på väg hem idag. Jag köpte en snygg kudde till soffan, Uppsala heter den, grön och jättefin, piffar upp =) och så köpte jag äntligen vadd så jag kan producera lite grytlappar. Borde syssla lite mer med hantverk typ. det är ju roligt.


Fridens liljor

Kommentarer
Postat av: annsopannso

Ja, det är roligt. Vi kan ha en liten verkstad när vi ses nästa gång =)

2008-09-17 @ 09:09:26
Postat av: Sara

Hej Malin. Ja nu är jag tillbaka på 1:an, har fått ett vik där. Får se hur längen man är där, jag vill ju prova på att vara lite överallt =) Hoppas det går bra med allt på jobbet =)

Postat av: Mor

...undrar bara? Det här med var sak på sin plats. Kommer det att innebära att dina saker inte tar så stor plats när du kommer hem? ;)

2008-09-18 @ 19:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback