22 september.

I dag tappade jag min telefon när jag cyklade, upptäckte det först efter 10 min (inte så uppmärksam...). Panik fick jag. Cyklade hem och smsbomba mamma och pappa, via mitt bredband (thank god för deras smstjänst!), som fick söka upp var den var. Engagera även darling K via msn också, eftersom det tog sån tid (säkert fem minuter) för m&p och svara. Men så var det en liten tjej som hade hittat den och tagit med hem. Så jag kunde cykla dit och hämta den =) LYCKA! Nu måste jag fixa en hittelön till henne. Jag tänkte att biopresentkort kunde vara bra. Tänk vad bra med ärliga barn och vuxna med för den delen.

Kommentarer
Postat av: J

Hej,

såg att du lagt ut "you can heal your heart" på din blogg, har haft den i bakhuvudet ända sedan, som den TV-tönt jag är, såg den på Oprah...(jag vet, men ser det som min kvinnliga rätt att titta på det ibland) Var den lika bra som den lät? Känner ingen som läst den så måste passa på att fråga. Vill även säga vilken djup och härlig blogg du har :) känner igen mig lite i dig, skulle gissa på att vi är i samma ålder, ungefär samma livssyn och, för att inte svära, så kan det vara jäkla svårt att hitta den där balansen i livet, läste att du går på yoga och meditation, borde nog också testa det. Får se det som dagens uppdrag att leta upp Uppsalas bästa yogapass.



Ta hand om dig!

J

2008-09-23 @ 16:52:29
Postat av: J

...jag menade så klart "you can heal your life"...det här med minnet är ett mycket oroväckande ålderstecken....



/J

2008-09-23 @ 16:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback