och grattis mamma, återigen, på din fölsedag. Iloveyou.

Det här kanske är nått jag kommer ångra i morgon, och låt så vara. Mamma läser tydligen min blogg ändå. Mer än vad jag visste, men jag ska inte redigera för mycket för det.

Jag är så trött på ensamheten. Jag vet, jag har gjort slut på alla mina förhållanden utan mitt första,då det faktiskt var han som var fucking jävla otrogen. Men iaf, jag längtar så efter att hitta någon att dela mitt liv med. Kanske inte nödvändigtvis bo tillsammans med, men att dela mina dagar/tankar/känslor mer. Få vara mig med. Få ge kärlek och ta emot kärlek. Jag vill bara få känna och ta emot kärlek. Villkorslöst. Få vara Malin. Och det är helt ok.
Närhet. Någon som håller om mig. Någon som tar på mig. Någon som vill vara med mig. I evigheters evighet.

Ja, så känns det. Den skriker, kroppen, huden. Vill, vill, vill, törstar. Allt gör mig ledsen. Det gör ont (egoistiskt sett) att se alla par, samtidigt gör det ju mig glad, hey, kärlek finns!

Blivit lite för mycket öl, både igår och idag. Men trevligt. Och så är det ju så, alkohol tar fram de där känslorna som man inte visar annars.


Melissa Horn - Som jag hade dig förut
http://www.youtube.com/watch?v=dIR0avJ8vnE

Kommentarer
Postat av: Emelie

som du sätter ord på saker (läs det där med kärlekstjosan)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback