23 april.

Så var jag hemma, på den andra slätten. Vilket i sig känns skönt. Skönt o vara hemma hos mina egna saker och så vidare. men jag kan också konstatera att det var första gången jag var ute och levde i resväska som jag inte haft en saknad efter mina grejer hemma. Möjligtvis saknade jag "du kan hela ditt liv" med louise hay.
Men den största känslan handlar om jobbet. Jag vill inte. VILL INTE!. När jag slog på tvn igår så hamnade jag mitt i sändningen av sjukhuset. Och bara av att se pjyamasdressen gav mig ångestliknande känslor i kroppen. Samtidigt så är det ju skönt och bra att jag kommer fram till detta. Får känna detta. Tillåter mig att känna så här. Så vet jag. Skillnaden. Tur att det inte är förräns på onsdag jag ska tillbaka. Och innan dess kommer finannso, lönen och så ska jag på en liten hemlig sak på söndag. Ni får veta mer sen. ska bli kul iaf. Ser fram emot det. ser fram emot hela helgen.

Har också anmält mig till en Islandsresa idag. Ska dit i september och rida islandshäst och samla in fåren. Jejeej!



---------------------------------------------------------------------------

Update:
Lunchat med J i solen. Plockat ner alla vinterkläder, skidor, pjäxor, ryggsäckar och resväskor och tagit fram grillen och utemöblerna. Snart kör. I morgonbitti kommer darlingannso och lönen. Kan det bli bättre??

Kommentarer
Postat av: Tha redhead

Babe,sakna oss istället och kom hem, ditt rätta hem;)



Insåg i lördags hur mkt jag saknat dig och vårt "skitsnack"



Postat av: Älo

Hoppas du var tillräckligt frisk i söndags!

2009-04-27 @ 11:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback