14 augusti.

Förskyld. Utmattad. Troligen är det så. Det blev lite mycket känslor förra veckan. Flytt. Begravning. Bröllop. 
Många frågor som kommer upp till ytan. Om döden. Om evig kärlek. Om tvåsamhet. I över 40 60 år. Om ensamhet. Om framtid. Om barn. Om hopp. Om sorg. Om glädje. Om tro.  Ensam. Tillsammans. Tillsammans men ändå ensam. Om livet. Vad är meningen med livet? 
Alla stora världsliga frågor visar sig i dagsljuset och drar igång en känslomässig berg- och dalbana i kroppen, i hjärtat. Och det måste ut. 


----------------------

Tack för kommentarer. I love that dress. And I love my new hair. Och min rödtott, jag vet inte om jag vågar se talet igen, haha, jag har fan black outs från det! 

Kommentarer
Postat av: Tha Redhead

Du var vacker som få och det vet du och talet var rörande bra!! Jag har inte sett det själv än men Hampus sa att han fick med det.-D



Förkylning suuuuger, vi var ute och käka igår och trotsade våra förkylningar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback