28 augusti.

I dag har jag varit på min andra akupunkturbehandling. Började gå dit på grund av mitt icke optimala immunförsvar. I alla fall. Läkaren diagostiserar genom att främst inspektera tungan. Vid första tillfället konstaterade han att jag hade blodbrist (sant) och lite energi (sant). Han diagnostiserar först, sen får jag berätta varför jag sökt upp honom. Så jag fick nålar i kroppen och en burk med svarta örtpiller. Och ta mig tusan, redan andra dagen kände jag mig bättre. Jag har ju det senaste 1½ året gjort nässköljning varje morgon då jag vaknat helt täppt i näsan. Inte gjort det den senaste veckan, och har heller inte behövt göra det. Jag känner mig också mycket piggare i kropp och sinne än jag gjorde tidigare. Och så idag har jag då varit på min andra behandling. Man brukar göra en serie på 4-5 stycken.Känns i alla fall helt otroligt bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback