3 augusti.

Nyinflyttad. På andra sidan stan. Den lite blåsigare sidan. Den lite plattare sidan. Börjar få ordning på alla saker. Lite saker att köpa på ikea också. Hur har Norrlands befolkning klarat sig med ett ikea fram tills nått år sen? Och hur klarar de sig med två nu? Hur är det att bo 20, 30, 60 mil från ikea? Vad har man för möbler då hemma? Jag bara undrar. Jag har aldrig bott mer än 15 minuters bilfärd från ikea. Så jag har lite svårt att föreställa mig.
I allafall. Detta behövs från ikea:
Hyllsystem med trådbackar till garderoben.
Galgar
Bokyhylla (min expedit ligger numera på vinden, såg helt malplacerad ut i lägenheten... )
Ska bli skönt när det är ordnat, så det kan bli ordning på riktigt i lägenheten.

Nu ska jag jobba natt. En lugn natt.

Fridens liljor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback