20 december.

Trodde inte att det skulle bli någon snö i år, men ack så fel det var! Nu har det snöat sen i tisdags och varit härliga minusgrader. Bara att plocka fram täckbyxor, tjockjacka och underställ. Borde köpa ett par dubbdäck till cykeln också, men det får bli efter nyår. Jag kommer aldrig gå till jobbet från nya lägenheten, 45 minuter är mycket tid, speciellt på morgonen och jobbet börjar 6.45. Och buss är dyrt. 

Skönt skönt skönt iaf med riktig vinter! Så nu är det bara att packa ner skid-och skridskogrejer innan hemfärden. Ska bli så mysigt att komma hem. 

Håller på att plöjer twilightböckerna. Har börjat på tredje boken idag. Så spännande. Så bra. Och min inre fjortis jublar!

Så nu är det bara två jobbdagar kvar, sen är jag ledig i en vecka, helt fantastiskt. Jag förtjänar det. Om jag får säga det själv.

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag började på twillight idag och är helt såld. ska vara i östergötland tre dagar och förstår inte hur jag ska klara mig om jag läst ut första boken innan jag kommer hem och kan fortsätta med nästa. hah! beroendeframkallande!

2009-12-20 @ 20:00:27
Postat av: Tha Redhead

Den 3:e är den bästa!! 4:e tyckte jag sådär om, tredje plöjde ja igenom på 3 dagar och då jobbade jag dessutom, läste hela nätterna och var astrött på jobbet:-D Men 4:e tog en vecka, 3:an är den bästa hittills...längtar efter att du kommer hem!!

Postat av: annsopannso

min inre fjortis är såååå välvädrad :D

2009-12-22 @ 12:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback