25 december.

Av någon anledning så bloggar jag alltid mycket mer när jag är hemhemma. Ska känna lite på varför det är så.

I går började jag dagen med att ta på mig skidorna på baksidan av huset och sen körde jag fyra varv på gärdet. Det kallar jag lyx. Nästan som att vara på fjället. Min far agerade spårmaskin. Sen så bar det av till farmor och farfar och faster. Där firades det jul enda till midnatt. Jag och faster agerade också tomte hos grannarna. Mycket roligt måste jag säga. Hur som helst, i år hade vi lottat vem som skulle köpa julklapp till vem, så att alla fick varsin julklapp och det behövdes bara köpas en var. Jag fick min efterlängtade Twilight-film av bror. Givetvis var jag tvungen att se den på kvällen sen och introducera faster till vampyrernas värld.

I dag så blir det lite lugnt här på förmiddagen, ska umgås lite med mormor på eftermiddagen, sen blir det darling k för hela slanten, och vad vi ska göra det vet jag inte. Umgås. Kanske utgång. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback