årets sista lista.

snodd av älskade rödtotten


1. Gjorde du något 2009 som du aldrig gjort förut?
Red islandshäst, besökte en väns bröllop, tog tjejklassikern

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Vet inte om jag hade några faktiskt...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2009?
H och S.

4. Dog någon som stod dig nära?
En begravning var jag på...

5. Vilka länder besökte du?
Norge och Island.

6. Är det något du saknade år 2009 som du vill ha år 2010?
Plattare mage och fastare lår. Partner.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
2 juni: dipl. hälsocoach. 6 juni: tjejklassikern är avklarad. 8 augusti: Anna goes wife. 1 augusti: köpte lägenhet.

8. Vad var din största framgång 2009?
Tjejklassikern. Dipl. Hälsocoach. Byta jobb.

9. Största misstaget?
Inget.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Halsfluss x 2 eller 3... fy fan.

11. Bästa köpet?
Lägenheten. Alla mina 66North-kläder.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Lägenheten.

13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Vad som helst med Regina Spektor.

14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Helt klart gladare. 2009 var ett mycket händelserikt år.

15. Vad önskar du att du gjort mer?
Inget. Gjorde mer än jag gjort de senaste åren tillsammans.

16. Vad önskar du att du gjort mindre?
Inget.

17. Blev du kär 2009?
En liten liten förälskelse.

18. Något du önskade dig och fick?
Egen lägenhet.

19. Något du önskade dig men inte fick?
Partner.

20. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jobbade. Men sen firade jag med släkten.

21. Vilken kändis var du mest sugen på?
Moneybrother och Robert Pattinson.

22. Vem saknade du?
darling K.

23. En värdefull läxa du lärt dig 2009?
Ta ansvar för konsekvenserna.

24. Citera en sångtext som summerar ditt år:
"Lycklig och förvånad"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback