11 februari.

Jag är så ledsen. Jag tycker det är så tråkigt att vara sjuk. I måndags var jag i valet och kvalet om jag skulle sjukskriva mig. Jag trodde att jag skulle kunna jobba på tisdagen eller onsdagen. I går tänkte jag att torsdag borde funka bra. I dag ringde jag till jobbet och meddelade att jag nog blir hemma hela veckan. Så himla mycket snor. Sån jäkla rethosta. Så tröttsamt. Jag kan inte sova för det är jobbigt att andas genom munnen. Lid med mig! Som tur är så har jag inte förlorat smaksinnet iallafall. För det är så bistert. Jag kan ju äta. Och så mycket annat än äta, sova och se på dålig tv finns ju inte att göra. Plugga också. Har gjort klart två saker. Nu har jag bara en uppgift kvar som ska lämnas in, resten ska läsas och det har jag inte prioriterat.

Snart kommer J över med bafusin och nässpray.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback