14 februari.

såg i min filofax att jag skrivit "kassåterträff" istället för klassåterträff. Är det är freudiansk felskrivning? smsade lite med den blivande frun, fröken A, i går, och oavsett så vet jag att vi kommer ha skitkul.

I dag är jag helt friskförklarad. Så idag blir det gymmet. För då jag är på skola måndag och tisdag så måste jag utnyttja alla dagar som går innan den 21:e.

Sen så är det ju alla hjärtansdag idag. Så puss puss på alla som jag bryr mig om. Ni vet vilka ni är om ni känner efter i era hjärtan. Själv ska jag spendera dagen i gymmet, och sen på birsta boländerna med B. Jag vill kalla alla ikea-områden för birsta. Även tornby hemma får stå ut med det. haha, också freudianskt måntro?

Kommentarer
Postat av: Linda

He en riktigt bra alla hjärtans! Kram kramare kramast!

2009-02-14 @ 09:04:02
Postat av: Tha redhead

Ha en underbar alla hjärtans:P



Och du jag bara lääängtar efter att vi ska fixa iordning oss och festa:D

Postat av: Ville

"Kassåterträff".. hahaha.. Men hallå! borde inte jag också bli inbjuden på en sådan!?

2009-02-17 @ 03:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback