27 februari.

I dag har jag tackat nej till två superfina lägenheter. Det svider lite, men de ligger på helt fel sida av stan för min del. Lite ånger kan jag fortfarande känna angående den sista för den var verkligen perfekt rätt igenom. Men känns det inte rätt så är det inte rätt. I nästa vecka tror jag det är ska jag titta på en till lägenhet, på rätt sida av stan, samma stuk som de andra två, med läget som den enda skillnaden. Tänk att det kan spela sådan roll. Och det området jag tittat på lägehet i nu sist är egentligen ett vädligt fint och lugnt område med bra rykte och allt. Men så kan det vara. Skit sak samma. Mycket blurr om lägenheter.
Helg är det ju också. Så skönt, ska hänga med J och C i kväll, smida planer om Norge och i morgon ska jag till B o P och hänga med dem. Och på söndag blir det eventuellt till o damma av långfärdsskridskorna. Aktiv så det förslår. Måste plugga lite också. Men det ordnar sig alltid.

Mycket snack om ingenting.

Och Tender går på repeat här hemma. My new love.


Det här uppskattar jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback