nu är det nära

Åh, jag är så nervös inför i morgon. hur ska det gå? Har i alla fall packat klart nästan allt. Ska ner på stan snart och köpa leukoplast (måste ha skavsårsprofylax till fossingarna) ett redigt nässpray och så en vinflaska med skruvkork (belöningen efteråt - vi ska dela...). Skidorna hämtade jag i går, 750 kr fattigare, men antagligen så har mina skidor aldrig varit så bra och välvallade. De hade vallat med olika blandningar hit och dit (det lät vädligt avancerat) och så hade de gått efter swixs och smhis rekommendationer. Så nu lär jag ju inte kunna skylla på skidorna om det går dåligt. De har också kört skidorna i spannmaskinen och då insåg jag  varför det har gått så jävla illa att åka skidor senaste tiden (åren?) då mina fästzoner är helt annorlunda nu än när jag själv vallat. Klart jag haft noll glid.

Önska mig lycka till och släng i väg lite peppande tankar vid 10.45 i morgon och ett par timmar framöver.

Kommentarer
Postat av: Syster Luring

Jag håller tummarna så de blir blå! Lycka till tuffing! Kram!

2009-02-20 @ 12:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback