16 januari.

inget dumt. inget onödigt. i morgon kanske. när jag är nykter. men jag vill. vill fråga. se. för fan vad de känns. varför bor jag här? varför han där? varför? jag vill bara bli hållen om! hållen om. kärlek. närhet. hud mot hud. kravlöst. ingen som kräver någon på nått. tack. tack för att  vi var två. två som ville bli en. om än så bara fär en natt. tack. närhet. närhet kan ge näring åt huden så det räcker lååång tid framöver. närhet. livets källa. utan närhet så dör man. alla människor behöver det. hud mot hud. suck mot suck. andas i takt. kännas här och nu. bara vara. få vara mig. naken. utan säkerhetslina. trygg ändå. inget hån. för jag har visat mitt inre. mitt innersta jag. för jag är malin. jag behöver dig. hud mot hud. suck mot suck. ta på mig. jag tar på dig. rör mig. jag behöver hud. hud hud hud. jag behöver kärlek. kärlek är allt vi behöver. men allt har ett pris. som alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback