3 januari.

På årets andra dag dimper det ner en inbjudan till klassåterträff för klass 9c och alla andra som gick ut 9:an 1999 på Berga Skola. Som förövrigt är jämnad med marken nu förtiden. Inte nog med detta ålderstecken så kryper jag över den magiska ungdomsgränsen om 12 dagar. Jag blir alltså 26 och alla rabatter är som bortblåsta.
Jag känner mig alltså ganska gammal.

---------------

Jag och darling K firade in det nya året igår. Vid tolvslaget skålade vi med vatten och sen däckade åtminstone jag. Skumpan blir i kväll. Detta är mitt livs längsta nyårsfirande. Snart i dagarna fyra.

---------------

Jag har också kommit fram till vad jag kan göra. Hur jag kan förändra min situation. Nu gäller det bara att våga ta steget och våga chansa för böveln.


Kommentarer
Postat av: Tha Redhead

Ja känner igen känslan...vi är uppenbarligen inte barn längre :( Fan då:D

Postat av: Älo

Du är ju uuuuuung!! =)

2009-01-09 @ 13:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback