Måltider.

Jag har ju inte lyckats träna så mycket som jag borde. Men nu blir det spinning, gym och jympa ovasett hur jag mår. I går var jag på spinning för första gången sen jag bodde i Norge. Det gick ju ganska bra. Lite öm bara. Och då menar jag  varken rumpa eller ben. I dag ska jag gå till gymmet, alldeles strax faktiskt. Jag ska köra armar och rygg framförallt. Och så ledigt i morgon. Och så i helgen blir det gym och kondition igen. 
Nästa helg blir det träningsläger, jag, C och H. Förhoppningsvis i Linköping. Det är första och ända gången jag lär stå på skidorna innan tävlingen. haha. Ganska sorgligt också.  

Jag ska ta mig runt den där vasan. Min måltid är under tre timmar, femtio minuter och trettiotvå sekunder. Det ska gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback