30 juli.

Ah, nu är det ta mig tusan nära. Och jag är inte direkt färdigpackad. Men det närmar sig. Gjorde säkert 4 kartonger idag. I högklackat. Och jag börjar lära mig, att gå i klackarna. Vill ju vara fin, och framförallt kunna gå fint, på bröllopet. Thihi, nästa helg är det! Det är skönt att familjen stannar till söndag, så flyttstädningen kan ske i helgen också. Det är ju så sweet o bli av med den på en gång.  

Och snart är det Island också. Har redan börjat fundera på packning. Måste fixa justa ridbraxor o ridvantar. Det är liksom rumpan o händerna man vill skona mest. Tur att O är van vid alla mina tusen frågor inför resor....

Övrigt nonsens: I går löptränade jag för första gången sen Lidingö 2008, det gick över förväntan. Tjejvasan 2010 blir under 3 h!

Kommentarer
Postat av: Tha Redhead

Heeeeelt sjukt nära, både till din flytt och till bröllopet jag fattar ingenting hur kunde tiden gå så fort? Cs om 9 dar;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback