17 mars.

i går när jag åkte hem från J så kände jag mig jävligt frusen och illa... och det blev inte bättre, hade linne, pyjamas + skidsockorna på mig under täcket och jag huttrade som om jag befunnit mig i sibirien. halsen kändes dessutom tjock och äcklig. på morgonen kändes det lika dant. helt darrig av att gå till toa. lös mig själv i halsen för att spana in tonsillerna... och fy fan. ringde mig sjuk och kröp ner i sängen igen. måste till närakuten idag, och se om det är virus eller bakterier.

ja, så nu kan jag ju sammanfatta klassfesten
Först så åkte jag till A och vi snacka, lyssna på gammal musik och jag fick massage =) gjorde oss iordning och så kom J och M förbi innan det var dags att åka. Och då var nog alla lite nervösa.
i början var det ju stelt och man fick bekräftat för sig varför man inte hållt kontakten med många. maten var ju ingen höjdare, kändes lite som skolmatbespisningen. sen blev det ju dans och det var ju bara kul. stannade till sista dansen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback