22 mars.

Varför ska det alltid börja brinna i knutarna innan jag får tummen ur och börjar göra något!
I dag ska jag lämna in ett arbete om kost och immunförsvar. Jag började för ca 3 veckor sedan att spana litteratur o fakta men först idag börjar jag på allvar att skriva. Och innan jag började plugga så var jag tvungen att städa hela lägenheten som inte är gjort på en månad. Så i går så hann jag med följande på mindre än en timme: gå till förrådet med väskor och skidor, valla av skidorna som stått i samma hörn sen natten jag kom hem från tjejvasan (exakt en månad..), städa hela lägenheten (ok minimal är den men ändock) röjja bland papper och skit och lagat mina älsklingsjeans. Och idag har jag pluggat, varit på två visningar, slängt i hop en lunch till mig och E och A, varit på ikea, och nu ska jag tvätta och åka och handla ost och plugga klart och packa inför skolan.
Tänk om jag kunde sprida effektiviteten jämnt över månaden... 

Kommentarer
Postat av: annso

hahahaha! Tycker att detta låter bekant ;)

Ska också börja plugga så att lägenheten blir städad någongång

2009-03-22 @ 18:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback