31 mars.

Ah, jag är så förvirrad. Så mycket känslor. Så mycket som händer. Helt galet. Och jag blir yr i skallen. Yr i hjärtat.
Lyssnar på LW. Jag en periodare när det gäller han. Det kan gå flera månader utan att jag lyssnar på han, sen blir det nån veckas intensivt lyssnande. Nu är en sån vecka. Kanske för att jag behöver någonting tryggt. Nått jag kan, nått jag känner igen, nått jag känner igen mig i. Någon som förstår precis alla de där känslorna som virvlar runt i mitt inre och inte får nått fäste.

Nu är det tre arbetsdagar kvar. Sen blir det semester. Börjar i Norrlands avkrokar och sen förflyttar jag mig till min slätt. För första gången på fem (?) tre år ska jag vara med på långfredagen. Första gången på väldigt väldigt länge som jag vill, känner ett behov av att vara närvarande på spektaklet. Att det ska bli kul o träffa kusiner, mostrar, morbröder, mormor och alla respektive på en och samma gång. Leta ägg i trädgården.

Kommentarer
Postat av: Älo

Härligt med semester! Själv har jag precis börjat jobba igen så jag får vänta till sommaren. Men det finns inte direkt någon ursäkt för mig att längta efter ledighet nu...



=P

2009-03-31 @ 18:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback