Anna Ternheim 3 mars 2009

I tisdags var jag och J på konsert med Anna Ternheim på Katalin här i stan. Jag har nog bara sett Anna två gånger tidigare, som förband till Lars Winnerbäck och på Hulstfred (för visst såg vi henne då Ville?). Jaja, hur som haver så var konserten mycket bra. Bra blandning mellan gammalt och nytt material, bra band, härlig stämning och jag i mina drömmar den natten spelades Annas låtar upp hela tiden. När jag vaknade nynnade jag på en låt, minns dock inte vilken. Ja, det måste ju innebära ett bra betyg. Det enda minuset var förbandet. Nina nånting. Hon kändes inte riktigt närvande på något sätt. Vilket var synd på ett annars bra material. Helheten var iaf bra, så frya av fem hjärtan.

NoneNoneNoneNone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback