självdistans

När man inte orkar göra så mycket mer än att ligga på soffan och glo på internet så hittar man ju ett och annat roligt.

Denna
tillexempel, helt okänd för mig, men fy fasiken vad kul! Det här hade inte ryssarna kunnat garva till. själv ligger jag dubbelvikt! självdistans är en sund inställning.

I går kollade jag också på Johan Glans, Wolrd tour of Skåne, på youtube. det var länge sen jag hade en sådan skrattfest här hemma. Han är ju min favoritkomiker.

Så idag mår jag mycket bättre, knappt ont i halsen, ingen feber, dock trött. sov mellan sex och halv nio i morse. blir så när man inte gör nått annat än sover och degar på dagarna. men idag planerar jag att gå på ica, jeej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback