upphittad

Jag har varit livrädd att förlora min sjuksköterksebrosch, sen första dagen, därför använder jag den i princip aldrig. Jag har till och med låtit gravera in mitt namn och examensdatum i den, utifall jag skulle tappa den. Men så såg jag Emelie använda sin och det såg så fint ut, och jag ville också stolt visa upp min brosch, som ju är en rarietet på as. Men se det gick bara två dagar och jag lyckades slänga den i tvätten! Skickade in en förlustanmälan till tvätteriet för 15 dagar sen och i går hade den kommit åter till jobbet! Snacka om lycka, nu lär jag nog kunna använda den, men blir extraextra vaksam över att ta bort den innan kläderna åker till tvätten.

Kommentarer
Postat av: Ville

Men herregud! Du måste ju sätta fast den på pennfodralet! Det har jag lärt mig här uppe att man ska göra :) kram

2009-03-19 @ 13:39:32
Postat av: Syster Luring

Jag kör också med min broch i pennfodralet.

2009-03-22 @ 12:41:30
Postat av: Ann

Haha, tänkte precis tipsa om att sätta den i pennfodralet, men det behövdes tydligen inte :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback