11 maj.

Tack gode gud för penicillin. Halsen är mindre vitprickig. Och jag har inte ens haft feber. Och jag har käkat pc sen i lördags förmiddag. Alltså blir det jobb i morgon. Jag behöver inte ha en massa sjukdagar denna månad också. Annars hade det snart blivit som en given grej varje månad. Lönen blir så liten. Det räcker med att jag har tjänstledigt utan lön två dagar/månad (vilket det snart är slut med!!), det sänker också min maffiga lön.

Angående prickarna på huden så har de inte synts till sedan i lördags. Alltså är det klart. Alltså är jag frisk från dem. Det var läkemedelsexantem. No more NorLevo. För en gångs skull är jag glad att jag jobbar inom sjukvården, så man kan få åka en liten liten gräddfil iaf. Skippa allt vad husläkare heter. Gå till expertisen direkt.

Nu ska vi inte snacka en massa sjukdomar. Är trött på att vara sjuk.

----------------------------------------

I går var jag arg. Allt koka över. Då är det skönt att sällskapa med Dregen. Skriksjunga lite. Ibland blir jag rädd för mig själv över all ilska som finns inom mig. För jag märker den ju när jag inte är "arg" också. Men då yttrar den sig mer i spydighet och dryghet.

----------------------------------------

Och vad ska jag göra idag på min lediga måndag?

- läsa klart "nya coaching"
- läsa till diplomeringsarbetet
- skriva på diplomeringsarbetet
- gå till ica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback