17 Mai.

Grattis Norge på nationaldagen!

----------------------------------

Ja, här går det framåt.
Var på 18-timmars till faster med familj i fredags. Fick en hel del nya insikter och poletten trillade ner. Min intuition är inte att leka med alltså. Om jag bara vågar lita på den till 110%. Hmmm.
Efter en veckas lyssnande på min fuck you-playlist så räcker det. Det kunde varit så mycket värre. Även om jag är sårad, arg och ledsen. Och med det vill jag säga att det inte betyder att jag är helt över, bara glömmer lite mer.

Idag måste jag bli klar med mitt diplomeringsarbete. Men hjärnan är inställd på att skicka in den på tisdag morgon. Lite lite sent, men lite lite mer tid till mig. Var försvann den planerande Malin? Borta väck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback