18 maj.

Tyckte seriöst att det var asroligt när de skämtade om sjukvårdsupplysningen på parlamentet igår. Är jag en hemsk människa eller har jag lite självdistans till mig och mitt så kallade yrke? 

Håller på med det sista på diplomeringsuppgiften.Tagit upp ordbajsandet. Lärde vi oss något mer på forskarutbildningen? Och stackars mamma har korr.läst arbetet säkert fyra fem gånger. Men tack för hjälpen! och även AS, bra att höra två styckens åsikter. Det skulle vara inlämnat den 18 maj. Det är den 18 maj i två timmar och tjugo minuter till. Det är fint att de inte satt något klockslag.

Har arbetat med mål idag också. Har ju avklarat två av fyra mål som jag satt upp under 2009, så nu har jag gjort två nya. Det är fasen peppande med mål. Och när man gör dem detaljerat och glasklara fattar hjärnan vinken och helt plötsligt står man där och har uppnått sitt mål. Fantastiskt!


---------------

Update: Nu är det inskickat! MOHAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: Lindaluring

Duktiga du! Jag sitter med en diabeteshemtenta som inte verkar göra sig själv. Skit. Man jobbar bättre under stress har jag hört... ;) Kram!

2009-05-19 @ 16:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback