snott av annapanna

1. Hur gammal är du om fem år? 31
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? alla på jobbet
3. Hur lång är du? 162
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Mamma Mia
5. Vem ringde dig senast? läkarstudenten
6. Vem ringde du senast? läkarstudenten
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? hej! hur är det med dig och hur är det på jobbet? har ni flyttat ännu? kram
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? alltså, det beror ju på vem och vad det är om.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? 27 april
11. Vilken ögonfärg har du? gröna med gult i
12. När vaknade du i dag? 05.00
13. Vilken är din favoritjulsång? So this is Christmas - John Lennon
14. Vilken är din favoritplats? Hos mor&far, björnstugan, mullingstorp
15. Vilken plats föredrar du minst? obekväma situationer
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? lycklig kvinna i mina bästa år. och jag jobbar inte inom landstinget.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? mörkret och korridoren i källaren
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? läkarstudentens historier
19. Hur stor är din säng? 120 cm x 200 cm
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? beror på hur situationen ser ut
22. Hur många kuddar har du i sängen? tre
23. Hur många landskap har du bott i? tre
24. Vilka städer har du bott i? Sundsvall, Uppsala, Oslo, Linköping (nästan)
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? beror ju på omständigheterna
26. Är du social? ja, när jag vill
27. Vilken är din favoritglass? sia och ben&jerry
28. Vilken är din favoritefterrätt? oj, det finns så många, men mammas tårta är ju alltid en klassiker.
29. Tycker du om kinamat? jo
30. Tycker du om kaffe? ja! men jag får magkatarr om jag dricker för mycket :(
31. Vad dricker du till frukost? te
32. Sover du på någon särskild sida? magen
33. Kan du spela poker? ja, efter att nån fräschat upp reglerna (minns aldrig kortspelsregler)
34. Tycker du om att mysa/kela? oh ja
35. Är du en beroendemänniska? ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nej
37. Vill du ha barn? vet inte
38. Kan du några andra språk än svenska? norska och engelska och bittelite tyska
39. Föredrar du havet eller en bassäng? havet!!
40. Vad spenderar du helst pengar på? mig själv
41. Äger du dyrbara smycken? emotionellet ja
42. Vilket är ditt favoritprogram på tv? fortfarande är det sen kväll med luuk.
43. Kan du rulla med tungan? nej
44. Vem är den roligaste människan du känner? skogsarbetaren och r.
45. Sover du med gosedjur? om jag är jävligt ledsen så är rosapantern väldigt bra på o trösta
46. Vad har du för ringsignal? Basketcase med green day
47. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? ja, nu har kusinbarnet precis lånat dem.
48. Vad har du närmast dig just nu som är rött? teskedsmåttet
49. Flirtar du mycket? haha, om jag vill
50. Kan du byta olja på bilen? om jag tvingas, annars överlåter jag sånt till bilägaren (pappa då)
51. Har du fått fortkörningsböter någon gång? konstigt nog inte
52. Vilken var den senaste boken du läste? Simon och ekarna av Marianne Fredriksson
53. Läser du någon dagstidning? unt på jobbet
54. Prenumererar du på någon veckotidning? Fokus
55. Dansar du i bilen? ja!
56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? det var ju på jobbet och det var nån jäkla reklamkanal
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? nån inskrivningsanteckning
58. När var du i kyrkan senast? vet inte, men nästa gång blir på a&bs bröllop
59. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Binge
60. Hur länge har du campat som längst i ett tält? minst en vecka. säkert två.

Kommentarer
Postat av: Emelie

hah, vi har samma ringsignal =). jag trodde fasiken jag var ensam om det :p. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback