tjejvättern.

Nu är det mindre än en månad kvar till Tjejvättern! Träningen startade jag 11 april. Hittils har jag cyklat 12,5 mil. (varav sju den senaste veckan...) På hemsidan kan man läsa "En förutsättning för att du ska få en fin "resa" de tio milen är att du kommer till start vältränad. Du bör cykelträna minst 30 mil under våren varav en eller två träningsturer på 5 - 7 mil."
Men som inför de tidigare loppen så kör jag hårt på den mentala sidan. Grundkonditionen är så bra så bra, envisheten finns och ett jävlar anamma när det gäller att ta sig fram. Orkar inte oroa mig denna gången. Jag tar mig runt. Jag ska runt och jag ska banne mig ha den där silverkronan i en kedja om halsen innan sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback