på återseende

Helgen spenderades i Sundsvall. Fina gamla Sundsvall. Som jag är klar med dig. Vilket är skönt att konstatera. Men ack så trevligt att hälsa på. 

På fredagen blev det hämtmat från Tandoori House. Bästa indiska maten. Sen såg jag o A-S Twilight. Och jag blev biten rejält. Trodde inte det, men fan vad min fjortis fick komma fram. Var helt speedad, kunde knappt somna. 

Så på lördagsmorgen hade jag inget annat val än att klicka hem alla böckerna från Adlibris. Senare på kvällen var det dags för att återigen besöka Kåren. En liten sitting i Mimer. Väldigt trevligt. Till och med det hemliga sällskapet i frack dök upp.

På söndagen blev det bakishäng på Biteline. Och på kvällen bio, New Moon. Var i sjunde himlen. Helt galet. 

Kan konstatera att helgen var till belåtenhet. 



Kommentarer
Postat av: annsopannso

Visst är det trevligt att få vädra sin fjortis ibland? De måste ju tas fram och dammas ibland, eller hur? ;)

2009-11-25 @ 16:43:20
Postat av: Tha redhead

Jake är ju finaste ever eller hur;-)

Muskler på en karl, jo jag tackar;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback