20 oktober.

Har idag vaccinerat mig mot svininfluensan. Vet inte om jag fattat rätt beslut. Den som överlever får se. Kan bara säga att hade jag inte jobbat inom vården så hade jag inte gjort det. 

I söndags hade jag inflyttningsfika. Det var så mysigt och trevligt. Tyvärr hann jag inte med o prata så mycket med E o J, måste till söder som söder snart o hälsa på dem! 

Och annars så har jag drabbats av akut hemlängtan. Vill vara hemma hos mamma o pappa. Elda i kaminen. Dricka te och äta kanelbullar och inte göra någonting. Bara vara på finaste slätten av dom alla. Kanske åka till torpet. Kanske åka till sjukgymnasten. Kanske åka till rödtotten. Ja. Så känns det idag.

Ska snart i väg på syjuntan. Det är en nystartad företeelse i mitt liv. Varannan tisdagskväll träffas jag o sju andra tjejer och handarbetar. Husmorsaktigt o väldigt kul o trevligt. Me like.

Kommentarer
Postat av: Tha Redhead

Och Slätten lider av akut MALINlängtan...även jag:-D Så du är välkommen hem när som, gärna nu:-D

Postat av: Älo

Tack för senast, vi hade trevligt ändå med dina Mullingstorpledare! Du ska absolut komma till söder om söder! Någon slags inflyttningstillställning ska det bli!

2009-10-25 @ 13:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback