9 oktober.

Just a little insane but ahead of the game


Detta med hur man borde spendera sin fredagskväll. Man borde äta god mat. Gärna med någon alkoholhaltig dryck till. Sen borde man krypa upp i soffan med snacks och ytterligare alkoholhaltig dryck (för det är ju helg och jag förtjänar faktiskt att dricka en öl eller varför inte två vinare). Och på tv'n ska man givetvis kolla på Idol.
Jag orkar inte med sånt. Jag vill göra det jag vill. Så då gör jag det.

Som denna fredagskväll, som är min enda lediga denna helg. Jag har sytt på en försenad födelsedagspresent. Ätit sopprester från i onsdags. Druckit vatten. Legat på spikmattan. Lyssnat på bra musik av bra kvinnor. Laddat upp Islandsbilder på fb. Käkat några oliver (är numera helt galen i oliver, så jag måste hejda mig när jag väl börjat käka). Mumsar valnötter (bästa nöten ever). Sen ska jag nog virka lite på bebisfilten. Kanske läsa lite i den nyligen påbröjade boken Allting finns av Göran Grip. Och det är så skönt att göra precis vad man vill, vad jag vill. Att bara följa sin egna magkänsla. 

Förövrigt så kom jag på mig själv när jag stoppat i mig tre godisbitar på jobbet att jag hade godisstopp. Haha. Fick lite panik i ca 1 minut.

Kommentarer
Postat av: annsopannso

Inte få panik. Du äter ju ändå mindre godis nu än förr =)

Saknar dig.

Jag och K pratade om att flytta till Muppsala idag, bäst att du ser till att stanna kvar i stan då!!

Puss puss

2009-10-10 @ 00:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback