16 september.

Här händer det saker. Och det är banne mig inte fy skam!
Har varit iväg på den efterlängtade Islandsresan, och det var bland det finaste jag varit med om. Ett sånt vackert land. Och hästarna var helt underbara. Jag har ju tyvärr blivit lite smått hästrädd sen jag slutade rida för 9(!) år sedan. Men dessa fina Islandshästar, de gav mig en trygghetskänsla på något vis och jag var inte rädd en sekund. Däremot så är jag fortfarande helt stel och öm i ljumskarna och det är inte helt lätt att klättra upp i loftsängen. Men det är ju bara så det ska vara =) Shoppade en ny utomhusgarderob också. Ny skaljacka, nya skalbyxor, nytt merinoullunderställ (nytt o nytt, har bara ägt halvulliga kläder innan) och en snygg windstopperhoodie. Allt från 66 North.
Sen så har jag börjat nytt jobb. Så nu lär jag mig på nytt igen. Kul och spännande, men jag vill som vanligt kunna allt på en gång! Men jag tror det blir bra.
I helgen ska det resas hem till Linköping. Kära mor fyller jämt och det måste ju firas! Och hjälpas till med förberedelserna så klart. Icke att förglömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback