28 september.

Jag säger då det. Singellivet är det enda rätta! Då slipper man trebenta knäppisar. För de vettiga verkar icke existera.

Jobbade min första helg på ca 2 år i helgen. Och det är bara o vänja sig, för jag har tre på raken.

Fördriver tiden med o virka bebisfilt till Knappen. Och lyssna på Morgonpasset. I love radio. Ibalnd önskar jag att jag hade ett jobb där man kunde lyssna på radio mer. Det hade varit något. Men sen vet jag inte om jag vill hålla på sitta i en traktor eller stå  vid ett löpande band eller liknande.

Kommentarer
Postat av: annsopannso

Ja, akta dig! hahaha!

2009-09-28 @ 10:52:04
Postat av: Tha redhead

De bra finns, men många är trebenta knäppisar:-D

Jag hittade ju en bra karl;) Kan ja så kan du:-D

Postat av: Tha redhead

Vi drar på stört:-D Fixar du biljetterna;-)?

2009-09-30 @ 16:17:13
URL: http://scandalgirl83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback