12 januari.

Farmors födelsedag, hipp hipp hurra!

Ledig idag, ledig i morgon.
Den här dagen har varit produktiv.
Först var jag och klippte mig kl. 8.00. Sen så kom darling K och hälsade på ett par timmar. I väntan på A-S så fixade jag ny köksgardin och tog ner adventsstjärnorna. Jag o A-S gjorde pannkakor med grädde och sylt. Och efter det har jag sicklat av glidvallan och värmt in fästvalla på skidorna, organiserat om mina två förråd så att matkällaren får agera hantverksförråd. Har också rensat och gjort fint i garderoben i hallen och i brudkistan. Och så en sista sak, lämnat in och fått tillbaka Sonja som numera är dubbad.

Kommentarer
Postat av: Tha Redhead

Verkligen fröken Produktiv!! Duktig som få, blir det bild på frissan?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback