28 juni.

Det är en så skön tillfredsställelse att städa undan och lägga varje pryl på sin plats, ta sina väskor, gå ut och låsa dörren för att gå på semester! (Och det är ju framförallt när jag kommer hem igen som jag kommer uppskatta renligheten i lägenheten. Det är nästan som att börja på nytt. Allt är ett orskrivet blad. Om jag låter bli att leta i gömmorna... )

Ja, då var det alltså dags för semester. Tre veckor blir det denna sommar. Förra året var första gången jag hade tre veckor i mitt liv, men det räknas knappt eftersom jag spenderade två av dem i Norge, hårt arbetandes. Så jag ser detta som första gången med tre jobbfria veckor i rad. 


-----------------

För övrigt så är Robyns nya album body talk pt 1 helt ljuvligt bra!




Kommentarer
Postat av: Ville

Vi drar också på semester snart, härligt! Njut! Juste att du skriver lite här också för oss stackare (typ jag) som inte har Fejjan. Kram

2010-06-28 @ 14:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback