22 januari.

Köpte tapeter i natt. Låter lite konstigt kanske men jag har beställt hem tapetprover och bestämt mig. Så nu väntar jag bara att de ska komma hem. Fast de har ju fem veckor på sig. Och nästa helg kommer mor och far. Då blir det riva av. Kan knappt föreställa mig hur det ska bli att ha en säng som står på golvet. Att sova 50 cm över golvet istället för 50 cm under taket. Tanken går liksom inte ihop i hjärnan. Det skär sig på något lustigt vänster. Och sen att vi ska ta bort de där hemska frigolitstukaturerna. Hur tänkte du där Mackan? Inte alls, eller kanske var det din morsa? 

Och årets skidresa är bokad. Fan vad skönt att få komma till Norrbotten. Det finns platser på denna jord där jag trivs lite extra; Östergötland, Norrbotten och Island.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback