25 januari.

Åh, idag har jag kört skidor! Och det var så där asbra spår. Isiga, men nyspårade, och på det ett mjukt snöfall. Fan vad bra det gick helt enkelt. Körde en mil på en timme och det får jag vara mer än nöjd med då det var den tredje gången jag åkte skidor i år. Så nu inväntas träningsvärken. Känner redan nu att ryggen och armarna inte kommer vara kul i morgon. 

25:e = löning = spendera pengar. Har köpt biljetter till Norrbotten och betalat boende i Björkliden. Längtar som tusan tills april. 

Och sen så är det ju snart dags att riva loftsängen. I helgen försvinner den. Så idag har jag packat ner alla böcker och pärmar och sysaker mm och ställt upp allting på vinden. Och det var en hel del. Blev lite förvånad hur mycket som rymdes i bokhyllorna och skrivbordsgarderoben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback