mobilanteckningar

random anteckningar från mobilen. från hösten/vintern 2010/11


-----------------

Det är sårbart att visa upp sina rötter. Det är att blotta sitt innersta. Fläka upp sig. 

------------------

Öppen. Sårbar. Frid. Hel. Förakt. Jobba med. Mot mig själv. För mig själv. Dansa mer. Musik.
------------------

Rädd att bli sårad. Vara sårbar. För att blotta mina känslor. Men om jag inte frågar, får jag heller inget svar. Risken för nej finns alltid. I alla lägen. Så det är bara att köra. 

------------------

Att bryta sig igenom pansaret som täcker mig. Kroppen. Hjärtat. Ingen lätt uppgift. Som kräver en riktig man. Lucky him. 

------------------

Perioder. Depp. Ensamhet. Ilska över alla par. Hur kan töntar lyckas o inte jag? Med att få till det där med kärlek. Var ska man leta?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback